Politica de livrare

Livrăm exclusiv către clienți persoane fizice, persoane juridice, PFA, întreprinderi individuale sau întreprinderi familiale numai la adrese de pe teritoriul României. Comanda este considerată livrată atunci când dvs. sau o altă persoană intră în posesia fizică a Produsului.

Programul de livrare va fi următorul: în termen de 2-5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

În zilele de sâmbătă și duminică nu se fac livrări. Rețineți faptul că, în anumite situații, mai ales în perioada sărbătorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente nouă. Întârzierea livrării nu se va datora acțiunilor sau  inacțiunilor noastre, ci unui eveniment exterior nouă, situație în care sunteți de acord să nu solicitați atragerea răspunderii noastre în nicio circumstanță.

Produsele sunt livrate de companiile de curierat DPD, DragonStar, GLS, Fan Curier, Sameday Cargus, în funcție de cel mai mic preț de livrare. În cazul în care clientul dorește o anumită companie de curierat, vă rugăm să menționați acest lucru în secțiunea de notă a comenzii.

Programul de livrare este următorul: în termen de 2-4 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

Prețul livrării este comunicat ulterior de către un membru al Echipei DezmembrareOnline, având în vedere diferențele de dimensiune și greutate ale coletelor pentru fiecare comandă. După ce prețul livrării este comunicat, clientul trebuie să confirme acest preț înainte de expedierea coletului.

Pentru piesele mai voluminoase sau grele, unde costul transportului depășește 100 de lei, clientul trebuie să achite transportul în avans. După primirea plății, vom pregăti coletul pentru livrare.