FAQ
Întrebări frecvente
Cras a elit sit amet leo accumsan volutpat. Suspendisse hendrerit vehicula leo, vel efficitur felis ultrices non. Integer aliquet ullamcorper dolor, quis sollicitudin. Integer aliquet ullamcorper dolor, quis sollicitudin.
Garanția de 14 este valabilă din momentul în care ați preluat coletul de la curier și până returnați coletul curierului.
Pagina noastră vă prezintă produsele mai multor dezmembrări și ajută să economisiți bani cu transportul. Dace se reușește să se faca comanda mai multe produse din același loc bineînțeles se plătește doar un transport (în cazul în care tipul pieselor permite să fie ambalate într-un singur colet)
Toate piesele de pe site-ul nostru provin din dezmembrări autorizate, unde lucrează o echipă specială pentru a vă ajuta să vă alegeți piesele in stare impecabilă.
În Contul meu, în secțiunea comenzilor. Deschideți comanda pe care dorești să verifici. Aici apare data in care a fost trimis, firma de curierat cu care a fost trimis si Nr. AWB
După fiecare piesă comandată. După sumele plătite, se calculează cât la sută pe care le puteți verifica pe secțiunea Contul Meu.
Le poți răscumpăra:
pe unelte, sau aparate profesionale ale căror liste le găsiți aici!
Pe vouchere oferite de partenerii noștrii.
Sau pe livrare gratuită.
Dacă doriți să anulați o comandă și nu a fost predată încă la curier, o puteți face gratuit.
Dacă comanda a fost deja predată curierului atunci cheltuielile sunt suportate de către Dumneavoastră.
Pe e-mail pe adresa următoare ….. vă rog să ne trimiteți cererea de justificare.
Dacă doriți să schimbați ceva la comanda dumneavoastră și nu a fost predată încă la curier, puteți face acest lucru gratiut.
Dar dacă comanda a fost deja predată curierului atunci cheltuielile sunt suportate de către Dumneavoastră.
Pe e-mail pe adresa următoare ….. vă rog să ne trimiteți cererea de justificare cu schimbările dorite.
De multe ori când cumpărăm piese second hand cumpărătorul trebuie să-și rezolva transportul sau doar unele cazuri își asuma răspunderea dezmembrăriile.
Noi vă căutăm curierul potrivit care va asigura transportul
Dacă v-am trimis o piesă defectă sau daca nu ați primit piesa comandată, în aceste cazuri puteți cere rambursarea baniilor.
Pe e-mail pe adresa următoare ….. vă rog să ne trimiteți cererea de justificare cu poză despre piesă și factura.
În 48 de ore ne vom ocupa de cererea Dumneavoastră și vom face pașii necesari (trimitem curier și primiți banii înapoi)